Hívd elő az androidot!


 Bár egy jó ideje nem volt bejegyzés, most egy érdekességgel újraindítom az oldalt, ami tegnaptól karácsonyi köntösben érhető el.

Próbáltad már előhívni a telefonodban megbújó androidot? Nem? Pedig igen könnyen megteheted!

Lehet, hogy hallottál már róla, sőt, az is lehet, hogy kipróbáltad már, de sokan nem tudják. Közéjük tartoztam én is, de az interneten böngészés közben megláttam a terjedő pletykát, hogy elő tudod hívni a jól ismert android figurát, vagy egy képet egy egyszerű módszerrel. Ki kellett próbálnom.

És működik. Nekem mondjuk nem az ismert android figura jelenik meg, hanem egy alkotás egy bizonyos Jack Larson-tól. (Android 2.3.5) Nem dicsekedni akarok, de ennél még én is jobbat rajzolok.

 

Most már biztos azt keresgélitek, hogy hogyan hívhatjátok elő ti is a zöld robotot, de eddig olyan gonosz voltam mint a tévések, akik több hónapig reklámoznak valamit, ami nem is olyan érdekes, mint amennyire vártuk. Na, de most már tényleg írom.

Így tudod Te is előhívni az Androidot!:

  • Menj be a Menü-be, és válaszd ki a Beállításokat.
  • Itt keresd meg a Telefon névjegye menüpontot.
  • Itt megtalálod az Android verziója információt.
  • Ha arra sokszor egymás után rányomsz (sűrűn tapogatod), megjelenik a már sokat említett kép!

Ha sikerült oszd meg a bejegyzést,  ismerje meg mindenki a trükköt! 🙂

BANNER-FACEBOOK-NEW

 

Hozzászólások:

